NACIONALNI PROJEKT ZA POTICANJE ČITANJA Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige

U projektu sudjeluju učenici trećih ili  četvrtih  razreda iz cijele Hrvatske. Projekt organizira Osnovna škola Ante Kovačića iz Zlatara, a mi u njemu sudjelujemo od samog početka. Generacije trećaša pronašle su zaboravljene knjige na policama školske knjižnice, pročitale ih i „oživjele“.

Ciljevi: promicanje i poticanje čitanja naglas, promocija školske knjižnice, razvijanje svijesti o važnosti i utjecaju čitanja naglas, razvitak čitalačkih sposobnosti i vještina, razvijanje vještine čitanja s razumijevanjem i povezivanje usvojenih pojmova iz pročitanih naslova, promocija hrvatske dječje književnosti, jezika, povijesti i kulture, uporaba novih medija u interpretaciji književnog djela, bogaćenje jezika i razvitak kritičkog mišljenja, kreativno i suradničko korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije, unaprjeđivanje vještina i sposobnosti javnog nastupa.

Vrijednost ovoga projekta je što on, osim čitanja i obrade književnog djela te pripremanja završnog nastupa, sadrži i istraživački rad u kojem učenici istražuju povijest, kulturu i znamenitosti te likove i okolnosti opisane u djelu. Projekt nema natjecateljski karakter već potiče čitanje, suradnju, kreativnost i prezentacijske vještine.

Pročitajte još

10 razloga zašto je važno čitati

10 razloga zašto je važno čitati

Čitanje može imati veliki utjecaj na naše zdravlje, našu osobnost, našu sposobnost povezivanja s drugima, razinu suosjećanja koju osjećamo te na naše opće znanje.Čitanje knjiga povoljno utječe na razvoj mozga, potiče maštu i kreativnost.Prednosti čitanja knjiga su...

POPIS DJELA ZA CJELOVITO ČITANJE

POPIS DJELA ZA CJELOVITO ČITANJE

POPIS DJELA ZA CJELOVITO ČITANJE 5.RAZRED KUŠAN, IVAN: KOKO U PARIZU VITEZ, GRIGOR: IZBOR IZ POEZIJE PILIĆ, SANJA: MRVICE IZ DNEVNOG BORAVKA FERENC, MOLNAR: JUNACI PAVLOVE ULICE PUŠKIN, ALEKSANDAR: BAJKA O RIBARU I RIBICI KRILIĆ, ZLATKO: ZABRANJENA VRATA...

Skip to content